Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2007 13:35 - Интервю с Паола
Автор: tobito Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3922 Коментари: 1 Гласове:
0





image Какво е най-хубавото в твоята професия?

Вниквайки в персонажите, които играя, всъщност опознаваш себе си.

А кое е лошото на телевизионната кариера?

Загубата на личен живот, с което трябва да свикнеш.

Притесняват ли те бръчките?

Не, млада съм още, пък и смятам, че всяка възраст си има своя чар. Освен това за една истинска актриса физическата красота не е всичко.

Правила ли си си някакви пластични операции?

Да, през 1999 г. увеличих бюста си с едни размер. Направих го, защото така се чувствам по-добре в собственото си тяло.

Какво смяташ, че е най-хубавото в теб?

Това, че мога да поискам прошка, когато сгреша, и да простя на другите, когато сгрешат.

Какво би те депресирало?

Ако съм без работа и ако се скарам с някого.

Занимаваш ли се с някакъв бизнес?

Да, заедно с баща ми сме съдружници в една френска козметична фирма. Засега продуктите й са разпространени само в Европа, но идеята е да се продават по целия свят.

Виждаш ли се като майка?

Разбира се. Искам да се омъжа в черква с принца на мечтите ми и да имаме три деца.

Имаш ли близък човек до себе си?

Ще кажа само, че съм щастлива. Има човек до мен. Той не е от шоубизнеса, но повече няма да издавам нищо.

Каква е тайната на щастието според теб?

Да изживяваш всеки момент стопроцентово и да казваш това, каквото мислиш, защото никога не знаем колко още живот ни остава.

Какво би искала да ти се случи утре?

Искам нещо да ме изненада.


Тагове:   интервю,


Гласувай:
0



Предишен постинг

1. анонимен - marica ti si prekrasna i si mnogo ...
12.07.2009 10:02
marica ti si prekrasna i si mnogo gotina prez cqloto vreme gledam tvoq film i mnogo mi haresva ako mojesh izmisli oshte edin takuv film
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tobito
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 1226992
Постинги: 4
Коментари: 410
Гласове: 190
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол